UVJETI KORIŠTENJA WEB SHOP-A

Uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, i isporuke robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je tvrtka Naos plus d.o.o. iz Pule, a Kupac robe je svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba koja odabere barem jedan proizvod internet trgovine, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju. Prilikom narudžbe Kupac prihvaća uvjete kupovine koji su ovdje navedeni. Putem internet trgovine Prodavatelja omogućena je kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja. Dostava se vrši samo za Republiku Hrvatsku. Cijene su izražene u u kunama(HRK), te sadrže PDV. U cijenu je uračunata dostava putem dostavne službe GLS.

 

Kod preuzimanja pošiljke kupac plaća ukupan iznos kupnje (iznos naručenih proizvoda uvećan za iznos poštarine 30,00 Kn ukoliko je narudžba manja od 200,00 kn).

NAČIN ONLINE KUPNJE

 

Izaberite na izborniku stavku 'SHOP' nakon čega ćete biti preusmjereni na stranicu "Solidea Web Shop". Odaberite željeni artikl i stavite ga u košaricu. Nakon što ste u košaricu stavili sve što želite, kliknite na link u gornjem izborniku "Košarica". Pregledajte narudžbu i kliknite na 'Završi kupovinu'. Popunite sve potrebne podatke. Mailom ćete dobiti potvrdu o uspješno provedenoj kupnji.

 

- Pravilno popunite polja s Vašim podacima (pišite sa dijakritičkim znakovima - ČĆŽŠĐ)

ZAŠTITA PODATAKA

 

Vaše osobne podatke koje dajete dobrovoljno pohraniti ćemo u našoj evidencijskoj bazi kupaca. Vaše osobne podatke prikupljamo i koristimo u svrhu obrade narudžbe, te radi provjere i autorizacije prilikom plaćanja kreditnom karticom, u mjeri i vremenu koje je neophodno za ostvarenje navedene svrhe u svakom pojedinom slučaju. Prilikom registracije kupca dajete Vašu suglasnost za obradu Vaših podataka u naprijed navedene svrhe. Kupac je suglasan da mu se Naos Plus d.o.o. može obraćati elektroničkom poštom te mu na kućnu adresu dostavljati materijale kojima će ga obavještavati o pogodnostima i novinama u svojoj ponudi. Vaše osobne podatke štitimo sukladno zakonu o zaštiti osobnih podataka, te ih nećemo ni na koji način učiniti dosupnima trećim osobama. Potrebne osobne podatke prosljeđujemo isključivo poslovnim partnerima za realizaciju isporuke Vaše narudžbe ili za potrebe adresiranja tiskanih reklamnih materijala. Imate pravo zatražiti ispravak, izmjenu ili nadopunu netočnih, nepotpunih ili neažuriranih podataka. Jamčimo Vam da Vašu e-mail adresu i ostale podatke ne stavljamo trećim pravnim i fizičkim osobama na raspolaganje bez Vašeg pristanka, jer je to protivno našoj politici o privatnosti. Tražimo Vaše posebno dopuštenje ako želite da Vas kontaktiramo u vezi specijalnih ponuda i akcija. Od navedenog se izuzima uvid od strane ovlaštenih službi izvršne državne vlasti Republike Hrvatske, za potrebe istražnih radnji temeljem valjanog sudskog naloga.

REKLAMACIJA DOSTAVLJENIH ARTIKALA

 

Svi proizvodi su detaljno pregledani prije dostave i isporučeni neoštećeni u ispravnom stanju. Vaše ćemo proizvode brižno zapakirati u naše kutije za dostavu kako bi do Vas stigli neoštećeni, isključivo u originalnoj ambalaži.
 

Kupac ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave ukoliko mu je:

  • isporučena roba koju nije naručio,

  • isporučena roba koja ima grešku ili vidljiva oštećenja.

 

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti o svom trošku u roku od 14 dana nakon primitka robe. Prodavatelj će odobriti povrat robe i storniranje narudžbe nakon prijema opravdane reklamacije u pisanom obliku koju vas molimo da nam pošaljete putem pošte, faxa(052 394399) ili e-maila na: info@naosplus.hr,
 

Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju, nekorišten i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda) uz originalni račun koji je kupac dobio uz dostavljene artikle. U protivnom, NEĆEMO uvažiti reklamaciju.

 

Kod odustajanja od ugovora gdje je korišten bonus, kod za popust ili promotivni kod, ta se sredstva smatraju popustom te se korisniku ne vraćaju. Na bankovni račun korisnika vraća se samo uplaćeni iznos.

Povrat uplaćenih sredstava bit će izvršen što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od prijema obavijesti o odustajanju od ugovora. Kako bi se osigurala izvjesnost, točnost i pravodobnost povrata i osiguravanje evidencije o uplatama, povrat uplate kupcu provodi se isključivo doznakom na njegov bankovni račun. Povrat uplate u gotovini nije moguć. Povrat primljenih artikala poduzeću u roku za odustajanja od ugovora smatrat će se obaviješću odustajanja od ugovora.

Obrazac za odustajanje od ugovora artikla preuzmite ovdje.

 

U slučaju odustajanja od ugovora, molimo vas da slijedite sljedeće upute:

 

  • Kad vraćate artikle, priložite obrazac za odustajanje od ugovora i kopiju računa.

  • U slučaju povrata artikla, kupac je dužan obratiti se prodavaču putem e-maila na info@naosplus.hr ili telefonskog poziva.

  • Preporučujemo da artikle primjereno pripremite za transport u prikladno sigurnu ambalažu kako tijekom transporta ne bi došlo do oštećenja artikla.

 

Zamjenu artikla moguće je obaviti u roku 14 dana od dana primitka proizvoda, ukoliko je zamjenski artikl dostupan. Kupac snosi troškove povrata robe na adresu prodavatelja te troškove dostave zamijenjenog proizvoda na adresu kupca. 

Molimo Vas da uvažite vremenski rok od 7 dana nakon primitka reklamiranih proizvoda, računa i opravdane reklamacije u pisanom obliku da obradimo vašu reklamaciju.

 

Reklamacija neće biti prihvaćena ukoliko je:

  • proizvod nošen/korišten

  • oštećena ambalaža

  • oštećenje na proizvodu posljedica nošenja

  • proizvod pogrešno korišten

 

Proizvod koji je nošen samo radi probe veličine ili drugog razloga nije moguće vratiti iz higijenskih razloga, obzirom da se radi o proizvodima koji su u direktnom dodiru s kožom(čarape i steznici).

 

 

MJESEČNI POPUSTI

pratite našu facebook stranicu

BESPLATNA DOSTAVA

za narudžbe iznad 200,00 Kn

SLUŽBA ZA KORISNIKE

kako Vam možemo pomoći?

INFO

  • Facebook Social Icon
  • Instagram

Distribucija za ljekarne

 © Copyright  NAOS PLUS, J. Crnobori 103c, 52100 Pula, Hrvatska